2009. december 22., kedd

Marcipán bonbon

Gyorsan elkészíthetö pralinét mutatok Nektek még így az utolsó pillanatban. 2 Evökanál kakaóport elkevertem egy kanál langyos vízben. Az apróra darabolt és átgyúrt 200 gr marcipánhoz kevertem. Hozzáreszeltem egy bionarancs héját és a masszából kis golyókat gyúrtam. 40 gr finom kristálycukorhoz hozzákevertem egy csomag vaniliáscukrot és ebbe hempergettem bele a golyókat. A tetejükre olvasztott fehércsokiból készült a csigavonal. Hütöszekrényben, fémdobozban tartom - a dupla védelem segítségével még maradt belöle karácsonyra is. ;O)

3 megjegyzés:

Zsuzsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Csibe írta...

Zsuzska, nagyon szépek lettek!

Zsuzsi írta...

Köszönöm, hát még ha kóstolnád is! A kakaó és a narancs fantasztikusan illik a marcipánhoz!