2009. április 26., vasárnap

Rakott tészta / Noodles with meat

Akkor most jöjjön egy újabb kifacsart recept!
Eredetileg lasagnét akartam fözni. Meg is csináltam hozzá a hús alapot meg a besamelt. Aztán csavartam egyet magamon és csavart tésztát vettem elö, majd a kezembe akadt egy igen csinoska cukkini is. (Amit tudva levöleg nagyon szeretünk, így nem volt szívem kihagyni a buliból) Igy a jénai tálba alulra félig megfött csavartészta került, rá egy kis besamel, majd a darálthús, szeletelve a nyers cukkini, sajt, majd elöröl az egész még kétszer megismételve. A tetejére rengeteg sajt került, majd 200 fokon fél órát sült. Zöldsalatát ettünk hozzá.

2 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Az a baj, hogy ma egyedül voltam itthon, és ilyenkor nem főzök, csak bekapok valami hideget. Te meg rakod ide sorba a finomságokat... Szerintem kibírtam volna kaja nélkül, de most muszáj lesz kitalálnom valamit. Ez nagyon kívánatos!!!

Zsuzska írta...

Sajnálom, de az enyimek meg épp hogy itt voltak, oszt mindegyiknek jó huzatja van!
Hogy irigyellek egy napért amikor egyedül vagy!? ;O)