2009. május 7., csütörtök

Gombás-tejszínes csirke limettével / Chicken with mushroom-cream and lime

A csirkemell nálunk heti gyakorlatisággal kerül az asztalra. Igen szemfülesnek kell lennem, hogy ne unjunk rá, így gyakran kerülnek új kreációk a tányérunkra. Ez a mostani is ilyen. A csirkehúst felkockáztam és dinsztelt hagymán megpirongattam. Hozzádtam gombát, sóztam, borsoztam és nyakon zuttyintottam egy pohár tejszínnel. Nagyon unalmas illata volt így elkezdtem hozzáadogatni a kezem ügyében levö füszereket: jó nagy adag provanszi füszerkeveréket, egy gerezd fokhagymát, egy pici ág rozmaringot és a végén egy fél limette fele szaftját. Ha lett volna nyitva fehér bor, azt is tettem volna bele, de ez most elmaradt. Mindegy, mert igy is nagyon finom lett. A kedvenc natúr vadrizsünket föztem hozzá.


2 megjegyzés:

Csigi írta...

Guszti, de vajon miért is van nálad mindig limette otthon :))

Zsuzsi írta...

Ne tessék gonoszkodni, éppen beugrott a kosárba!