2022. január 16., vasárnap

Spenótos quiche lazaccal

Nagyon szeretjük a spenótot. A lazacot is, bár nem vagyunk nagy halfogyasztók. Ma ebédre ezek kombóját készítettem, itt a recept: 
A quiche tésztájához 250 gr lisztben elmorzsoltam 160 gr vajat, hozzákevertem egy csapott kiskanál sót és egy tojást. A tésztát egy 28 cm-es átméröjü tüzálló üvegtálba nyomkodtam úgy, hogy kis pereme legyen. Kitettem 20 percre a fagyos hideg teraszra. 

A 750 gr-os fagyasztott spenótot felolvasztottam. 4 tojást, egy flakon RAMA fözötejszínt, sót, borsot és WIEBERG halfüszert kevertem össze. 2 vastag szelet lazacot felkockáztam és a spenóttal együtt összekevertem a tejszínes-tojásos szósszal. Egy marék reszelt Gouda sajtot és egy kis gerezd fokhagymát összetörve is hozzákevertem és egyenletesen elosztottam a tésztán. 
185 fokos sütöben 35 percig sült. 



 Jó étvágyat!!!

Nincsenek megjegyzések: