2022. január 19., szerda

Kukoricás-tejszínes csirkemell leves paprikával


Hozzávalók:

2 csirkemellfilé apró kockákra darabolva

2 EK vaj

1 közepes vöröshagyma

2 gerezd fokhagyma

2 EK liszt

1 db kaliforniai paprika

 1 liter szárnyas alaplé

2 db krumpli

1 babérlevél

1 doboz konzervkukorica

200 ml tejszín 

bors

bacon /sonkakockák

újhagymakarikák


A csirkemellkockákat megpirongattam a vajon, hozzáadtam a felaprított vöröshagymát és a fokhagymát. Picit hagytam pirulni, megszórtam a liszttel majd hozzáöntöttem a kukoricát és az apróra kockázott paprikát is. Sóztam, borsoztam majd felöntöttem a húslevessel, hozzáadtam a felkockázott krumplit és hagytam rotyogni jó 20 percet. Ekkor hozzátettem - tejszín hiányában egy jó nagy kanál mascarponét, elkevertem és a pirított sonkakockákkal és hagymaszeletkékkel tálaltam. 

Jó étvágyat hozzá! 

Nincsenek megjegyzések: