2013. október 9., szerda

Rókagombás, vörösboros natúrszelet



Itt van az ösz, itt van újra és itt van újra a rókagomba szezon is! A recept saját találmány, nagyon finom lett, szeretném megosztani Veletek is:

Egy méretes pulykamellet szeletekre vágtam, kiklopfoltam, sótam, borsoztam és mindkét oldalát pirosra sütöttem. (8-10 szelet lett). A szeleteket egy tálba tettem és lefedtem. A serpenyöben maradt (sülthusis) olajon megpirítottam egy fej apróra vágott hagymát, hozzátettem egy jó nagy maroknyi apróra vágott húsos szalonnát, picit összesütöttem öket, majd hozzá tettem majd fél kiló megtisztított rókagombát. Felöntöttem másfél deci vörösborral és egy bögrényi forró (instant) levessel. Sóztam, borsoztam, tettem hozzá egy pici kakukkfüvet is. Alaposan összeforraltam, majd a húsokat is belekevertem, Fött rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: