2013. december 20., péntek

Csokiszívek Nagyikától

Még mindig van olyan sütireceptem, amit a Nagyikától kaptam, de még nem osztottam meg Veletek. Itt figyelnek a tál közepén, hátul, szerényen megbújva, pedig akár a fö helyre is kerülhettek volna. 
Ök a csokiszívecskék. 
 Hozzávalók; 175 gr vaj, 200 gr cukor, 2 tojás, 1 cs. vaniliáscukor, 150 gr olvasztott keserücsokoládé, 250 gr liszt, 100 gr étkezési keményítö (ehelyett én lisztet használtam), 2 csapott teáskanál sütöpor, csokiglazúr a díszítéshez.
A vajat a cukorral habosra kevertem, a tojásokat, vaniliáscukrot és az olvasztott csokit hozzáadtam. A lisztet elkevertem a sütöporral és a keverékhez adtam. A tésztát vékonyra nyújtottam, kiszaggattam és 180 fokon 12-15 percig sütöttem. Kihülés után a szivecskéket az olvasztott csokiba mártogattam. 
Köszönjük Tick-Tack! 

Nincsenek megjegyzések: